სესიის დეტალური გვერდი

სესიის მომხსენებელი

ნინო ბიწკინაშვილი

სესიის თანამომხსენებელი

თემატური მიმართულება

სწავლა-სწავლება ციფრულ ეპოქაში

საგანი (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)

ყველა ,

სესიის თემა (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)

ელექტრონული ინსტრუმენტები/რესურსები , წიგნიერება ციფრულ ერაში , მულტიმედია რესურსები ,

სამიზნე აუდიტორია (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)

დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლები , საბაზო საფეხურის მასწავლებლები , საშუალო საფეხურის მასწავლებლები ,

სესიის ფორმატი

პრეზენტაცია

სწავლების საფეხური

დაწყებითი , საშუალო , საბაზო ,

სესიის სათაური

ვიდეო პროექტისა და ციფრული თხრობის ეფექტურობა სწავლა სწავლებაში

სესიის მოკლე აღწერა

როგორ გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები წიგნიერების გაუმჯობესებისთვის. როგორ უნდა დაგეგმო და განახორციელო ვიდეო პროექტი, რომელიც მოსწავლეს აძლევს განვითაროს ICT უნარებთან ერთად საუბრის, მოსმენის, კითხვისა და წერის უნარები. განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია, ვიდეო პროექტის დაგეგმვის, სცენარის დაწერის და ფირზე აღბეჭვდის პროცესი, რომელიც განამტკიცებს ძველ, ტრადიციულ წერის უნარებს. I – შესავალი, რა არის ვიდეო პროექტი და ციფრული თხრობა; II – რატომ არის მნიშვნელოვანი მათი გამოყენება სასწავლო პროცესში; III – ვიდეო პროექტისა და ციფრული თხრობის დაგეგმვისა და განხორციელებს საფეხურები; IV – არსებული მაგალითების გაცნობა და განხილვა; V- შეკითხვები VI - შეჯამება.

სესიის განსაკუთრებული გარემოებები

საკვანძო სიტყვები

ციფრული თხრობა,ვიდეო რესურსის შექმნა,სცენარის წერა,ამბების თხრობა/ წერა,21 სააუკუნის უნარები,წიგნიერება

ვებ-გვერდის მისამართი

ისტ სტანდარტი

გ) მიმართულება: ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო რესურსების შექმნა და გამოყენება გ.ბ) ტექსტური, ვიდეო, აუდიო რედაქტორების, პრეზენტაციების და ვებ-პუბლიკაციების შესაქმნელი პროგრამული უზრუნველყოფის გამოყენება. მუხლი 73. სწავლების მეთოდები ა.ბ) ინფორმაციულ-საკომუნიკ

სხვა საგნის სტანდარტი

როგორ პასუხობს სესია კონკრეტული სტანდარტის შესრულებას

1. შექმნას ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო რესურსების და გამოიყენოს სასწავლო დანიშნულებით; 2. შეძლებს ტექსტური, ვიდეო, აუდიო რედაქტორების, პრეზენტაციების და ვებ პუბლიკაციების შესაქმნელი პროგრამის გამოყენებას. 3. ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების საგნობრივ პროგრამაზე მორგებით მასწავლებელი შეძლებს მისცეს მოსწავლეს საშუალება იყოს სასწავლო პროცესის აქტიური მონაწილე, რომელიც ითვალისწინებს მოსწავლეთა ცოდნას, ინტერესებს, შესაძლებლობებს და გამოცდილებას; 4. მასწავლებელს ექნება უნარები განახორციელოს ვიდეო პროექტი კლასში, რომელიც მოსწავლეებს განუვითარებს ციფრულ (კომპიუტერულ) წიგნიერებას 5. მასწავლებელი შეძლებს შესაბამისი ინსტრუქციის ჩამოყალიბებას რომ მისცეს მიმართულება მოსწავლეებს ვიდეო პროექტის განხორციელებისათვის. 6. მასწავლებელი მოახდენს პროფესიული ცოდნის განახლებას ტექნოლოგიური საშუალებების გამოყენებით.

გთხოვთ მონიშნეთ გრაფა, იმ შემთხვევაში თუ სესიაზე წარმოდგენილი იქნება ფასიანი პროდუქცია/სერვისი

არა

ისტ უნარების დონე

საშუალო დონის მომხმარებელი

წინარე ცოდნა

სესიის ხანგრძლივობა

ერთი საათი

სესიის გარემო

ნებისმიერი კომპიუტერული მოწყობილობა

გსურთ გადავიღოთ სესია?

კი

ვირტუალური პრეზენტაცია

არა

ტექნიკური მოწყობილობა

სესიის შინაარსი

მიზანი და ამოცანები

ვიდეო პროექტის/ციფრული თხრობის მიზანია მასწავლებლებს მიეცეთ მეტი პრაქტკული უნარები, თუ როგორ გამოყენონ ინტერნეტ რესურსები სასწავლო პროცესის გაუმჯობესებისთვის.

სესიის მონახაზი

I – შესავალი, რა არის ვიდეო პროექტი და ციფრული თხრობა; II – რატომ არის მნიშვნელოვანი მათი გამოყენება სასწავლო პროცესში; III – ვიდეო პროექტისა და ციფრული თხრობის დაგეგმვისა და განხორციელებს საფეხურები; IV – არსებული მაგალითების გაცნობა და განხილვა; V- შეკითხვები VI - შეჯამება.

გამოყენებული ლიტერატურა

http://www.teachwithvideo.com

მომხსენებლის გამოცდილება თემასთან მიმართებაში

ინფორმაიულ-საკოუნიკაციო ტექნოლოგიების ტრენერი, ინტერნეტ რესურსების შემქმნელი.

იხილეთ ინფორმაცია სიახლეების გამოწერის შესახებ

მიყევით ბმულს