სესიის დეტალური გვერდი

სესიის მომხსენებელი

ნინო მღებრიშვილი

სესიის თანამომხსენებელი

მაკა აფრიამაშვილი

თემატური მიმართულება

სწავლა-სწავლება ციფრულ ეპოქაში

საგანი (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)

ბუნებისმეტყველება , ქართული ენა და ლიტერატურა , ისტ ,

სესიის თემა (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)

1:1 ელექტრონული სწავლების სტრატეგია და დანერგვა ,

სამიზნე აუდიტორია (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)

დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლები ,

სესიის ფორმატი

ლექცია

სწავლების საფეხური

სესიის სათაური

გადაშენებული ორგანიზმები (შემაჯამებელი გაკვეთილი)

სესიის მოკლე აღწერა

გორის მე-6 სკოლის მე-4 კლ. მოსავლეები და ახალციხის მე-6 სკოლის მე-5 კლასის მოასწავლეები პარალელურად გადიან თემას "გადაშენებული ორგანიზმები" . მე-4 კლასში აქტიურად გამოიყენება "1:1 ელექტრონულ სავლება", იქმნება სასწავლო რესურსები მასწავლებლისა და მოსწავლეების მიერ.სწავლება ინტერაქტიურია. მე-6 კლსის მოსწავლეები იყენებენ ისტ უნარ-ჩვევებს, ქმნიან საკუთარ რესურსებს , რომლებსაც ონლაინ კონფერენციაზე მე-4 კლასის მოსწავლეებს უზიარებენ და სიახლეებსაც გააცნობენ.

სესიის განსაკუთრებული გარემოებები

საკვანძო სიტყვები

ვებ-გვერდის მისამართი

http://lemill.net/methods/gadashenebuli-organizmebi-shemajamebeli-gakvetili-gakvetilis-gegma/base_view მაკა აფრიამაშვილის ბლოგი და თემის მასალები:http://gegmebi1.blogspot.com/

ისტ სტანდარტი

სხვა საგნის სტანდარტი

როგორ პასუხობს სესია კონკრეტული სტანდარტის შესრულებას

გთხოვთ მონიშნეთ გრაფა, იმ შემთხვევაში თუ სესიაზე წარმოდგენილი იქნება ფასიანი პროდუქცია/სერვისი

არა

ისტ უნარების დონე

გამოცდილი მომხმარებელი

წინარე ცოდნა

სესიის ხანგრძლივობა

ერთი საათი

სესიის გარემო

ნებისმიერი კომპიუტერული მოწყობილობა

გსურთ გადავიღოთ სესია?

არა

ვირტუალური პრეზენტაცია

არა

ტექნიკური მოწყობილობა

სესიის შინაარსი

მიზანი და ამოცანები

 მოსწავლე აღწერს ორგანიზმების სასიცოცხლო ციკლს  მსჯელობს გადაშენებული ორგანიზმების შესახებ  პრეზენტაციის, თანამშრომლობის უნარ-ჩვევების განვითარება  ჯგუფური მუშაობის უნარ-ჩვევების განვითარება  სააზროვნო უნარ-ჩვევების განვითარება  განიმტკიცებენ ურთიერთთანამშრომლობის, სხვისი აზრის მოსმენისა და პატივისცემის, საკუთარი მოსაზრების დასაბუთებისა და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარ-ჩვევები ისტ-ი მოსწავლეები შეძლებენ გაივითარონ ისტ-ის გამოყენების უნარ-ჩვევები; შეძლებენ ვებ რესურსების გამოყენებას

სესიის მონახაზი

I. აქტივ ობა  გაკვეთილის დასაწყისშიბავშვებს გავაცნობ გაკვეთილის მიზანს,რომ ეს არის შემაჯამებელი გაკვეთილი “გადაშენებული ორგანიზმები”.  მოსწავლეებს . „ეკრანის გადაცემით“ გავუზიარებ ფასილიტაციის ნიმუშს „ჯგუფის შექმნა“ ,რომლის მიხედვითაც მოხდება მოსწავლეთა დაწყვილება.  „ფაილის გავრცელებით“ წყვილებს გადაეგზავნებათ ტესტები , რომელშიც თითოეულ სიტყვას აკავშირებენ შესაბამის ნახატთან.  წყვილი მოსწავლიდან ერთი მოსწავლის ბუკში „ფაილის გავრცელებით“ გადაეგზავნებათ ტესტის სწორი ვერსია და შეაფასებენ საკუთარ ნამუშევარს. (დრო 5 წთ) II. აქტივობა ნასწავლი მასალის საბოლოო გაანალიზების მიზნით, ვიყენებ „მომენტალურ გამოკითხვას“ . (ინდივიდუალურად გამოვლინდება თითოეული მოსწავლის ცოდნა) •წყალში გაჩნდნენ პირველი ცოცხალი ორგანიზმები. (სწორია, მცდარია) •მეცნიერი, რომელიც შეისწავლის ნამარხებს ( ა. არქეოლოგი, ბ. პალეონტოლოგი, გ. ისტორიკოსი) •რისი გაგება შეიძლება ნამარხი კბილებით? (ა. გამოვიცნობ ბალახისმჭამელ დინოზავრს. ბ. გამოვიცნობ ხორცისმჭამელ დინოზავრს.) . რისი გაგება შეიძლება ანაბეჭდით (ა. გამოვიცნობ ბალახისმჭამელ დინოზავრს. ბ. გამოვიცნობ ხორცისმჭამელ დინოზავრს.) •უძველესი ქვეწარმავლების რომელი შთამომავლები ბინადრობენ დღემდე დედამიწაზე? (ა. გველი. ბ. ხვლიკი გ. მორიელი.) (დრო 10 წთ) III. აქტივობა კროსვორდი ჯგუფში . მოსწავლეებს . „ეკრანის გადაცემით“ გავუზიარებ ფასილიტაციის ნიმუშს „ჯგუფის შექმნა“ ,რომლის მიხედვითაც მოხდება მოსწავლეთა დაჯგუფება ხუთეულებად. . გაკვეთილი მართვის პროგრამით შეიქმნება იგივე ჯგუფები. . „ფაილის გავრცელებით“ ჯგუფებს დაურიგდებათ კროსვორდი . აქტივობის ბოლოს,შემოწმების მიზნით, „ეკრანის გადაცემით“ გაუზიარდებათ კროსვორდის სწორ ვერსია ს. (დრო 10 წთ) IV. აქტივობა . თითოეულ ჯგუფს „ფაილის გავრცელებით“ დაურიგდება პაზლები ასაწყობად, რომელსაც პროგრამა Paint-ში ააწყობენ. პირველ ჯგუფს „ხორცისმჭამელა დინოზავრი“,მეორე ჯგუფს „ბალახისმჭამელა დინოზავრი“,მესამე ჯგუფს „მფრინავი დინოზავრი“, მეოთხე ჯგუფს „მამონტი“ . . ამასთან ერთად ოთხივე ჯგუფს „ფაილის გავრცელებით“ გადაეგზავნებათ ოთხი ცხოველის აღწერითი შინაარსის ტექსტები. ჯგუფი რომელ ცხოველსაც ააწყობს , იმ ცხოველის აღწერით ტექსტს გამოიცნობენ და წაკითხავენ. . „დაფის გაზიარებით“ ჯგუფის თითოწევრი ხატავს პაზლით აწყობილ ცხველს და ინახავს ეკრანზე. „სტუდენტის ჩვენებით“ დანარჩენი ჯგუფების წევრები გამოიცნობენ დახატულ ცხოველს. (დრო 5 წთ) V. აქტივობა ვიდეო ფიმების ჩვენება(დრო 10 წთ) განმავითარებელიინტერნეტთამაშები წყვილეში: (დრო 5 წთ) •http://www.kidsdinos.com/dinosaur-games/index.php •http://www.kidsdinos.com/dinosaur-games/dinosaur-match.php • http://www.kidsdinos.com/dinosaur-games/dinosaur-classify.php გაკვეთილის გეგმის ბმული lemill.net-ზე: http://lemill.net/methods/gadashenebuli-organizmebi-shemajamebeli-gakvetili-gakvetilis-gegma/base_view ონლაინ კონფერენცია: თემის სათაური „გადაშენებული ორგანიზმები“ - ონლაინ კონფერენცია კლასი 4-5 მიზნები და შეგდეგები აქტუალობა მოსწავლეებს მიიღებენ ცოდნას გადაშენებული ორგანიზმების შესახებ. ისაუბრებენ მათ მნიშვნელობაზე, გადაშენების მიზეზებზე და მიღებულ ცოდნას პრაქტიკულ მუშობაში გამოიყენებენ. მოხდება მოსწავლეთა შორის ქოუჩინგი და თანამშრომლობა გაკვეთილის მსვლელობა • მე-4 კლასელების მიერ აწყობილი პაზლების პრეზენტაცია • მე-5 კლასის მიერ პრეზენტაციის გაცნობა, calameo, • მე-5 კლასელები დასვამენ კითხვებს მე-4 კლასელებისთვის (აქცენტი გაკეთდება ქვეწარმავლებზე, რომ არიან კვერცხისმდებლები) • თამაში- ტესტირება „დინოზავრების სამყაროში“ (ონლაინ შეჯიბრი „ვინ იქნება პირველი!“ • ონლაინში ერთობლივად ასრულებენ დავალებას : „სურათებზე რომელია გადაშენებუი ორგანიზმები? სურათებზე რომელია ანაბეწდები? რომელია ხორცისმჭამელი და რომელია მცენარის მჭამელი? • Teamviewer-ით ერთი წყვილი (მე-4 და მე-5 კლ) ერთობლივად შეასრულებენ ონლაინ თამაშს: http://www.bbc.co.uk/sn/prehistoric_life/games/skeleton_jigsaw/skeletal_jigsaws/index.shtml დანარჩენი წყვილებიც შესრულებენ ამ თამაშს თანაკლასელებთან ერთად. •Teamviewer-დიაგრამას შესთავაზებენ მე-5 კლასელები მე-4 კლასელებს- „ქვეწარმავალი გუშინ და დღეს“. პატარები პოულობენ განსხვავებეს, საერთოს. მე-5 კლასელები კორექტირებას, ჩამატებას აკეთებენ, საჭიროების შემთხვევაში.

გამოყენებული ლიტერატურა

მე-4 , მე-5 კლასის ბუნებისმეტყველებს სახელმძღვანელოები

მომხსენებლის გამოცდილება თემასთან მიმართებაში

იხილეთ ინფორმაცია სიახლეების გამოწერის შესახებ

მიყევით ბმულს