session_presenter
ნინო მღებრიშვილი |
session_presenter_helper
მაკა აფრიამაშვილი |
Conference themes
სწავლა-სწავლება ციფრულ ეპოქაში |
Subject
საბუნებისმეტყველო , ქართული ენა და ლიტერატურა , ისტ , |
Session topics
1:1 ელექტრონული სწავლების სტრატეგია და დანერგვა , |
Audience
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლები , |
Session Format
ლექცია |
Level of education
|
Session Title
გადაშენებული ორგანიზმები (შემაჯამებელი გაკვეთილი) |
|
Short description of the Session
გორის მე-6 სკოლის მე-4 კლ. მოსავლეები და ახალციხის მე-6 სკოლის მე-5 კლასის მოასწავლეები პარალელურად გადიან თემას "გადაშენებული ორგანიზმები" . მე-4 კლასში აქტიურად გამოიყენება "1:1 ელექტრონულ სავლება", იქმნება სასწავლო რესურსები მასწავლებლისა და მოსწავლეების მიერ.სწავლება ინტერაქტიურია. მე-6 კლსის მოსწავლეები იყენებენ ისტ უნარ-ჩვევებს, ქმნიან საკუთარ რესურსებს , რომლებსაც ონლაინ კონფერენციაზე მე-4 კლასის მოსწავლეებს უზიარებენ და სიახლეებსაც გააცნობენ. |
|
specific circumstances | |
Kaywords | |
Web page address
http://lemill.net/methods/gadashenebuli-organizmebi-shemajamebeli-gakvetili-gakvetilis-gegma/base_view მაკა აფრიამაშვილის ბლოგი და თემის მასალები:http://gegmebi1.blogspot.com/ |
|
ICT standards | |
Subject standards | |
If you select the standards, please describe how it responds to your session | |
Please tick the box, if the session will be presented at the organization's product / service, which is a for-profit).
No |
|
ICT Skill level
გამოცდილი მომხმარებელი |
|
Prior knowledge | |
Duration of the session
ერთსაათიანი |
Session environment
ნებისმიერი კომპიუტერული მოწყობილობა |
Do you want to take a session?
No |
|
Virtual Presentation
No |
|
Technical equipment |
Session Summary
Goals and Objectives
მოსწავლე აღწერს ორგანიზმების სასიცოცხლო ციკლს მსჯელობს გადაშენებული ორგანიზმების შესახებ პრეზენტაციის, თანამშრომლობის უნარ-ჩვევების განვითარება ჯგუფური მუშაობის უნარ-ჩვევების განვითარება სააზროვნო უნარ-ჩვევების განვითარება განიმტკიცებენ ურთიერთთანამშრომლობის, სხვისი აზრის მოსმენისა და პატივისცემის, საკუთარი მოსაზრების დასაბუთებისა და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარ-ჩვევები ისტ-ი მოსწავლეები შეძლებენ გაივითარონ ისტ-ის გამოყენების უნარ-ჩვევები; შეძლებენ ვებ რესურსების გამოყენებას |
Session outline
I. აქტივ ობა გაკვეთილის დასაწყისშიბავშვებს გავაცნობ გაკვეთილის მიზანს,რომ ეს არის შემაჯამებელი გაკვეთილი “გადაშენებული ორგანიზმები”. მოსწავლეებს . „ეკრანის გადაცემით“ გავუზიარებ ფასილიტაციის ნიმუშს „ჯგუფის შექმნა“ ,რომლის მიხედვითაც მოხდება მოსწავლეთა დაწყვილება. „ფაილის გავრცელებით“ წყვილებს გადაეგზავნებათ ტესტები , რომელშიც თითოეულ სიტყვას აკავშირებენ შესაბამის ნახატთან. წყვილი მოსწავლიდან ერთი მოსწავლის ბუკში „ფაილის გავრცელებით“ გადაეგზავნებათ ტესტის სწორი ვერსია და შეაფასებენ საკუთარ ნამუშევარს. (დრო 5 წთ) II. აქტივობა ნასწავლი მასალის საბოლოო გაანალიზების მიზნით, ვიყენებ „მომენტალურ გამოკითხვას“ . (ინდივიდუალურად გამოვლინდება თითოეული მოსწავლის ცოდნა) •წყალში გაჩნდნენ პირველი ცოცხალი ორგანიზმები. (სწორია, მცდარია) •მეცნიერი, რომელიც შეისწავლის ნამარხებს ( ა. არქეოლოგი, ბ. პალეონტოლოგი, გ. ისტორიკოსი) •რისი გაგება შეიძლება ნამარხი კბილებით? (ა. გამოვიცნობ ბალახისმჭამელ დინოზავრს. ბ. გამოვიცნობ ხორცისმჭამელ დინოზავრს.) . რისი გაგება შეიძლება ანაბეჭდით (ა. გამოვიცნობ ბალახისმჭამელ დინოზავრს. ბ. გამოვიცნობ ხორცისმჭამელ დინოზავრს.) •უძველესი ქვეწარმავლების რომელი შთამომავლები ბინადრობენ დღემდე დედამიწაზე? (ა. გველი. ბ. ხვლიკი გ. მორიელი.) (დრო 10 წთ) III. აქტივობა კროსვორდი ჯგუფში . მოსწავლეებს . „ეკრანის გადაცემით“ გავუზიარებ ფასილიტაციის ნიმუშს „ჯგუფის შექმნა“ ,რომლის მიხედვითაც მოხდება მოსწავლეთა დაჯგუფება ხუთეულებად. . გაკვეთილი მართვის პროგრამით შეიქმნება იგივე ჯგუფები. . „ფაილის გავრცელებით“ ჯგუფებს დაურიგდებათ კროსვორდი . აქტივობის ბოლოს,შემოწმების მიზნით, „ეკრანის გადაცემით“ გაუზიარდებათ კროსვორდის სწორ ვერსია ს. (დრო 10 წთ) IV. აქტივობა . თითოეულ ჯგუფს „ფაილის გავრცელებით“ დაურიგდება პაზლები ასაწყობად, რომელსაც პროგრამა Paint-ში ააწყობენ. პირველ ჯგუფს „ხორცისმჭამელა დინოზავრი“,მეორე ჯგუფს „ბალახისმჭამელა დინოზავრი“,მესამე ჯგუფს „მფრინავი დინოზავრი“, მეოთხე ჯგუფს „მამონტი“ . . ამასთან ერთად ოთხივე ჯგუფს „ფაილის გავრცელებით“ გადაეგზავნებათ ოთხი ცხოველის აღწერითი შინაარსის ტექსტები. ჯგუფი რომელ ცხოველსაც ააწყობს , იმ ცხოველის აღწერით ტექსტს გამოიცნობენ და წაკითხავენ. . „დაფის გაზიარებით“ ჯგუფის თითოწევრი ხატავს პაზლით აწყობილ ცხველს და ინახავს ეკრანზე. „სტუდენტის ჩვენებით“ დანარჩენი ჯგუფების წევრები გამოიცნობენ დახატულ ცხოველს. (დრო 5 წთ) V. აქტივობა ვიდეო ფიმების ჩვენება(დრო 10 წთ) განმავითარებელიინტერნეტთამაშები წყვილეში: (დრო 5 წთ) •http://www.kidsdinos.com/dinosaur-games/index.php •http://www.kidsdinos.com/dinosaur-games/dinosaur-match.php • http://www.kidsdinos.com/dinosaur-games/dinosaur-classify.php გაკვეთილის გეგმის ბმული lemill.net-ზე: http://lemill.net/methods/gadashenebuli-organizmebi-shemajamebeli-gakvetili-gakvetilis-gegma/base_view ონლაინ კონფერენცია: თემის სათაური „გადაშენებული ორგანიზმები“ - ონლაინ კონფერენცია კლასი 4-5 მიზნები და შეგდეგები აქტუალობა მოსწავლეებს მიიღებენ ცოდნას გადაშენებული ორგანიზმების შესახებ. ისაუბრებენ მათ მნიშვნელობაზე, გადაშენების მიზეზებზე და მიღებულ ცოდნას პრაქტიკულ მუშობაში გამოიყენებენ. მოხდება მოსწავლეთა შორის ქოუჩინგი და თანამშრომლობა გაკვეთილის მსვლელობა • მე-4 კლასელების მიერ აწყობილი პაზლების პრეზენტაცია • მე-5 კლასის მიერ პრეზენტაციის გაცნობა, calameo, • მე-5 კლასელები დასვამენ კითხვებს მე-4 კლასელებისთვის (აქცენტი გაკეთდება ქვეწარმავლებზე, რომ არიან კვერცხისმდებლები) • თამაში- ტესტირება „დინოზავრების სამყაროში“ (ონლაინ შეჯიბრი „ვინ იქნება პირველი!“ • ონლაინში ერთობლივად ასრულებენ დავალებას : „სურათებზე რომელია გადაშენებუი ორგანიზმები? სურათებზე რომელია ანაბეწდები? რომელია ხორცისმჭამელი და რომელია მცენარის მჭამელი? • Teamviewer-ით ერთი წყვილი (მე-4 და მე-5 კლ) ერთობლივად შეასრულებენ ონლაინ თამაშს: http://www.bbc.co.uk/sn/prehistoric_life/games/skeleton_jigsaw/skeletal_jigsaws/index.shtml დანარჩენი წყვილებიც შესრულებენ ამ თამაშს თანაკლასელებთან ერთად. •Teamviewer-დიაგრამას შესთავაზებენ მე-5 კლასელები მე-4 კლასელებს- „ქვეწარმავალი გუშინ და დღეს“. პატარები პოულობენ განსხვავებეს, საერთოს. მე-5 კლასელები კორექტირებას, ჩამატებას აკეთებენ, საჭიროების შემთხვევაში. |
References
მე-4 , მე-5 კლასის ბუნებისმეტყველებს სახელმძღვანელოები |
The presenter's experience regarding the topic |
See info about subscription
Follow the link