სესიის დეტალური გვერდი

სესიის მომხსენებელი

ნათია ცინცაძე

სესიის თანამომხსენებელი

თემატური მიმართულება

სწავლა-სწავლება ციფრულ ეპოქაში

საგანი (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)

სესიის თემა (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)

წიგნიერება ციფრულ ერაში ,

სამიზნე აუდიტორია (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)

დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლები ,

სესიის ფორმატი

პრეზენტაცია

სწავლების საფეხური

დაწყებითი ,

სესიის სათაური

ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში

სესიის მოკლე აღწერა

როგორ დაეხმარება ტექნოლოგიები სასწავლო მიზნების მიღწევაში ჩემს მოსწავლეებს სასწავლო სტანდარტის მიღწევასა და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების გასავითარებლად. გაეცნობიან ციფრულ ინსტრუმენტის და საგანმანათლებლო სოციალური ქსელის მნიშვნელობას.

სესიის განსაკუთრებული გარემოებები

საკვანძო სიტყვები

ციფრული წიგნიერება. 21-ე საუკუნის უნარების განვითარება

ვებ-გვერდის მისამართი

ისტ სტანდარტი

სხვა საგნის სტანდარტი

როგორ პასუხობს სესია კონკრეტული სტანდარტის შესრულებას

გთხოვთ მონიშნეთ გრაფა, იმ შემთხვევაში თუ სესიაზე წარმოდგენილი იქნება ფასიანი პროდუქცია/სერვისი

არა

ისტ უნარების დონე

გამოცდილი მომხმარებელი

წინარე ცოდნა

სესიის ხანგრძლივობა

ერთი საათი

სესიის გარემო

Windows ოპერაციული სისტემა

გსურთ გადავიღოთ სესია?

არა

ვირტუალური პრეზენტაცია

კი

ტექნიკური მოწყობილობა

სესიის შინაარსი

მიზანი და ამოცანები

როგორ დაეხმარება ტექნოლოგიები სასწავლო მიზნების მიღწევაში ჩემს მოსწავლეებს სასწავლო სტანდარტის მიღწევასა და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარებაშიესებლად როგორ გამოვიყენო ტექნოლოგია წიგნიერების გასაუმჯობესებლად? როგორ გავუჩინო წიგნის კითხვისადმი ინტერესი?

სესიის მონახაზი

შესავალი პროცესის მოკლე აღწერა. სოციალური ქსელის goodreads.com გაცნობა Animoto ს გამოყენება ტრეილერების დასამზადებლად

გამოყენებული ლიტერატურა

1. Структура Икт-компетентноСтИ учИтелей. рекомендацИИ ЮнеСко United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization 2. მასწავლებლის ისტ კომპეტენციების სტანდარტი „ 1:1 ელექტრონული სწავლების დანერგვა“ მასწავლებელთა პროფეს

მომხსენებლის გამოცდილება თემასთან მიმართებაში

იხილეთ ინფორმაცია სიახლეების გამოწერის შესახებ

მიყევით ბმულს