სესიის დეტალური გვერდი

სესიის მომხსენებელი

ანა ჯანელიძე

სესიის თანამომხსენებელი

თემატური მიმართულება

სწავლა-სწავლება ციფრულ ეპოქაში

საგანი (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)

მათემატიკა , ისტ , მუსიკა , სხვა ,

სესიის თემა (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)

თამაშები და სიმულაციები , წიგნიერება ციფრულ ერაში , ინდივიდუალიზებული სწავლება ,

სამიზნე აუდიტორია (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)

დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლები ,

სესიის ფორმატი

პრეზენტაცია

სწავლების საფეხური

დაწყებითი , სხვა ,

სესიის სათაური

ადრეული განათლება და ისტ შესაძლებლობები

სესიის მოკლე აღწერა

სესიის მიზანია მონაწილეებს გააცნოს ადრეულ განათლებაში (სკოლამდელი და დაწყებითი განათლების პირველი წლები)ისტ-ის გამოყენების შესაძლებლობები მრავალმხირვი განვითარებისთვის

სესიის განსაკუთრებული გარემოებები

საკვანძო სიტყვები

ადრეული განათლება,ისტ და მრავალმხრივი განვითარება,ინდვიდუალური მიდგომა

ვებ-გვერდის მისამართი

ისტ სტანდარტი

სხვა საგნის სტანდარტი

როგორ პასუხობს სესია კონკრეტული სტანდარტის შესრულებას

გთხოვთ მონიშნეთ გრაფა, იმ შემთხვევაში თუ სესიაზე წარმოდგენილი იქნება ფასიანი პროდუქცია/სერვისი

არა

ისტ უნარების დონე

წინარე ცოდნა

სესიის ხანგრძლივობა

ერთი საათი

სესიის გარემო

ნებისმიერი კომპიუტერული მოწყობილობა

გსურთ გადავიღოთ სესია?

კი

ვირტუალური პრეზენტაცია

არა

ტექნიკური მოწყობილობა

სესიის შინაარსი

მიზანი და ამოცანები

სესიის მიზანია მონაწილეებს გააცნოს ადრეულ განათლებაში (სკოლამდელი და დაწყებითი განათლების პირველი წლები)ისტ-ის გამოყენების შესაძლებლობები ბავშვის მრავალმხირვი განვითარებისთვის. სესიის ამოცანებია: - შეაჯამოს ადრეულ განათლებაში ისტ-ის გამოყენებასთან დაკავშირებული კვლევების შედეგები სხვადასხვა ქვეყნებიდან; - წარმოადგინოს არგუმენტები ადრეულ ასაკში სწავლისა და განვითარების ხელშეწყობისთვის ისტ-ის გამოყენების უპირატესობასთან დაკავშირებით; - წარმოადგინოს წარმატებული პრაქტიკის ნიმუშები და მათი მახასიათებლები.

სესიის მონახაზი

სესიის ხანგრძლივობა შეადგენს ერთ საათს. სესიას გაუძღვება მომხსენებელი, რომელიც წარადგენს პრეზენტაციას სფეროში არსებულ ტენდენციებთან დაკავშირებით. სესიის მეორე ნაწილი დაეთმობა ადრეულ განათლებაში ისტ-ის გამოყენების კონკრეტული ნიმუშების ჩვენებასა და დისკუსიას. წარმოდგენილი იქნება ისტ-ის გამოყენების ნიმუშები რაოდენობრივი წარმოდგენების, შემოქმედებითობის, წიგნიერებისა და სხვა უნარების განვითარებისთვის. დისკუსიის დროს ყურადღება გამახვილებული იქნება თამაშების/აქტივობების ძლიერ მახასიათებლებზე, რომლებიც განსაზღვრავს მათ წარმატებას და ხელს უწყობს ბავშვის ამა თუ იმ უნარებისა და ცოდნის განვითარებას.

გამოყენებული ლიტერატურა

1. Hayes, M. & Whitebread, D. (Eds). (2006). ICT in the Early Years. Berkshire: Open University Press. 2. Kankaanranta, M. & Kangassalo, M. (2003). Information and Communication Technologies in Finnish Early Childhood Environments, Childhood Education,

მომხსენებლის გამოცდილება თემასთან მიმართებაში

კვლევა, ისტ-ის ინტეგრირება სკოლამდელ პრაქტიკაში

იხილეთ ინფორმაცია სიახლეების გამოწერის შესახებ

მიყევით ბმულს