სესიის მომხსენებელი
ანა ჯანელიძე |
სესიის თანამომხსენებელი |
თემატური მიმართულება
სწავლა-სწავლება ციფრულ ეპოქაში |
საგანი (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)
მათემატიკა , ისტ , მუსიკა , სხვა , |
სესიის თემა (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)
თამაშები და სიმულაციები , წიგნიერება ციფრულ ერაში , ინდივიდუალიზებული სწავლება , |
სამიზნე აუდიტორია (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლები , |
სესიის ფორმატი
პრეზენტაცია |
სწავლების საფეხური
დაწყებითი , სხვა , |
სესიის სათაური
ადრეული განათლება და ისტ შესაძლებლობები |
|
სესიის მოკლე აღწერა
სესიის მიზანია მონაწილეებს გააცნოს ადრეულ განათლებაში (სკოლამდელი და დაწყებითი განათლების პირველი წლები)ისტ-ის გამოყენების შესაძლებლობები მრავალმხირვი განვითარებისთვის |
|
სესიის განსაკუთრებული გარემოებები | |
საკვანძო სიტყვები
ადრეული განათლება,ისტ და მრავალმხრივი განვითარება,ინდვიდუალური მიდგომა |
|
ვებ-გვერდის მისამართი | |
ისტ სტანდარტი | |
სხვა საგნის სტანდარტი | |
როგორ პასუხობს სესია კონკრეტული სტანდარტის შესრულებას | |
გთხოვთ მონიშნეთ გრაფა, იმ შემთხვევაში თუ სესიაზე წარმოდგენილი იქნება ფასიანი პროდუქცია/სერვისი
არა |
|
ისტ უნარების დონე | |
წინარე ცოდნა | |
სესიის ხანგრძლივობა
ერთი საათი |
სესიის გარემო
ნებისმიერი კომპიუტერული მოწყობილობა |
გსურთ გადავიღოთ სესია?
კი |
|
ვირტუალური პრეზენტაცია
არა |
|
ტექნიკური მოწყობილობა |
სესიის შინაარსი
მიზანი და ამოცანები
სესიის მიზანია მონაწილეებს გააცნოს ადრეულ განათლებაში (სკოლამდელი და დაწყებითი განათლების პირველი წლები)ისტ-ის გამოყენების შესაძლებლობები ბავშვის მრავალმხირვი განვითარებისთვის. სესიის ამოცანებია: - შეაჯამოს ადრეულ განათლებაში ისტ-ის გამოყენებასთან დაკავშირებული კვლევების შედეგები სხვადასხვა ქვეყნებიდან; - წარმოადგინოს არგუმენტები ადრეულ ასაკში სწავლისა და განვითარების ხელშეწყობისთვის ისტ-ის გამოყენების უპირატესობასთან დაკავშირებით; - წარმოადგინოს წარმატებული პრაქტიკის ნიმუშები და მათი მახასიათებლები. |
სესიის მონახაზი
სესიის ხანგრძლივობა შეადგენს ერთ საათს. სესიას გაუძღვება მომხსენებელი, რომელიც წარადგენს პრეზენტაციას სფეროში არსებულ ტენდენციებთან დაკავშირებით. სესიის მეორე ნაწილი დაეთმობა ადრეულ განათლებაში ისტ-ის გამოყენების კონკრეტული ნიმუშების ჩვენებასა და დისკუსიას. წარმოდგენილი იქნება ისტ-ის გამოყენების ნიმუშები რაოდენობრივი წარმოდგენების, შემოქმედებითობის, წიგნიერებისა და სხვა უნარების განვითარებისთვის. დისკუსიის დროს ყურადღება გამახვილებული იქნება თამაშების/აქტივობების ძლიერ მახასიათებლებზე, რომლებიც განსაზღვრავს მათ წარმატებას და ხელს უწყობს ბავშვის ამა თუ იმ უნარებისა და ცოდნის განვითარებას. |
გამოყენებული ლიტერატურა
1. Hayes, M. & Whitebread, D. (Eds). (2006). ICT in the Early Years. Berkshire: Open University Press. 2. Kankaanranta, M. & Kangassalo, M. (2003). Information and Communication Technologies in Finnish Early Childhood Environments, Childhood Education, |
მომხსენებლის გამოცდილება თემასთან მიმართებაში
კვლევა, ისტ-ის ინტეგრირება სკოლამდელ პრაქტიკაში |
იხილეთ ინფორმაცია სიახლეების გამოწერის შესახებ
მიყევით ბმულს