session_presenter
ანა ჯანელიძე |
session_presenter_helper |
Conference themes
სწავლა-სწავლება ციფრულ ეპოქაში |
Subject
მათემატიკა , ისტ , მუსიკა , სხვა , |
Session topics
თამაშები და სიმულაციები , წიგნიერება ციფრულ ერაში , ინდივიდუალიზებული სწავლება , |
Audience
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლები , |
Session Format
პრეზენტაცია |
Level of education
Average , სხვა , |
Session Title
ადრეული განათლება და ისტ შესაძლებლობები |
|
Short description of the Session
სესიის მიზანია მონაწილეებს გააცნოს ადრეულ განათლებაში (სკოლამდელი და დაწყებითი განათლების პირველი წლები)ისტ-ის გამოყენების შესაძლებლობები მრავალმხირვი განვითარებისთვის |
|
specific circumstances | |
Kaywords
ადრეული განათლება,ისტ და მრავალმხრივი განვითარება,ინდვიდუალური მიდგომა |
|
Web page address | |
ICT standards | |
Subject standards | |
If you select the standards, please describe how it responds to your session | |
Please tick the box, if the session will be presented at the organization's product / service, which is a for-profit).
No |
|
ICT Skill level | |
Prior knowledge | |
Duration of the session
ერთსაათიანი |
Session environment
ნებისმიერი კომპიუტერული მოწყობილობა |
Do you want to take a session?
Yes |
|
Virtual Presentation
No |
|
Technical equipment |
Session Summary
Goals and Objectives
სესიის მიზანია მონაწილეებს გააცნოს ადრეულ განათლებაში (სკოლამდელი და დაწყებითი განათლების პირველი წლები)ისტ-ის გამოყენების შესაძლებლობები ბავშვის მრავალმხირვი განვითარებისთვის. სესიის ამოცანებია: - შეაჯამოს ადრეულ განათლებაში ისტ-ის გამოყენებასთან დაკავშირებული კვლევების შედეგები სხვადასხვა ქვეყნებიდან; - წარმოადგინოს არგუმენტები ადრეულ ასაკში სწავლისა და განვითარების ხელშეწყობისთვის ისტ-ის გამოყენების უპირატესობასთან დაკავშირებით; - წარმოადგინოს წარმატებული პრაქტიკის ნიმუშები და მათი მახასიათებლები. |
Session outline
სესიის ხანგრძლივობა შეადგენს ერთ საათს. სესიას გაუძღვება მომხსენებელი, რომელიც წარადგენს პრეზენტაციას სფეროში არსებულ ტენდენციებთან დაკავშირებით. სესიის მეორე ნაწილი დაეთმობა ადრეულ განათლებაში ისტ-ის გამოყენების კონკრეტული ნიმუშების ჩვენებასა და დისკუსიას. წარმოდგენილი იქნება ისტ-ის გამოყენების ნიმუშები რაოდენობრივი წარმოდგენების, შემოქმედებითობის, წიგნიერებისა და სხვა უნარების განვითარებისთვის. დისკუსიის დროს ყურადღება გამახვილებული იქნება თამაშების/აქტივობების ძლიერ მახასიათებლებზე, რომლებიც განსაზღვრავს მათ წარმატებას და ხელს უწყობს ბავშვის ამა თუ იმ უნარებისა და ცოდნის განვითარებას. |
References
1. Hayes, M. & Whitebread, D. (Eds). (2006). ICT in the Early Years. Berkshire: Open University Press. 2. Kankaanranta, M. & Kangassalo, M. (2003). Information and Communication Technologies in Finnish Early Childhood Environments, Childhood Education, |
The presenter's experience regarding the topic
კვლევა, ისტ-ის ინტეგრირება სკოლამდელ პრაქტიკაში |
See info about subscription
Follow the link