სესიის დეტალური გვერდი

სესიის მომხსენებელი

რუსუდან გონაშვილი

სესიის თანამომხსენებელი

თემატური მიმართულება

სწავლა-სწავლება ციფრულ ეპოქაში

საგანი (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)

ქართული ენა და ლიტერატურა ,

სესიის თემა (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)

თამაშები და სიმულაციები , ინოვაციური სასწავლო გარემო , ინდივიდუალიზებული სწავლება , მულტიმედია რესურსები ,

სამიზნე აუდიტორია (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)

დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლები , საბაზო საფეხურის მასწავლებლები , IT და საგანმანათლებლო პროგრამების მენეჯერები ,

სესიის ფორმატი

პრეზენტაცია

სწავლების საფეხური

დაწყებითი ,

სესიის სათაური

სწრაფის კითხვის უნარის განმავითარებელი ტრენაჟორი

სესიის მოკლე აღწერა

უჩვეულო, მხიარული საწვრთნელი სავარჯიშოების შემცველი მულტიმედიური ტრენაჟორის გაცნობა. მეთოდური მითითებები, როგორ შეიძლება ისტ-ის დახმარებით იმ პერცეფტუალური და შემეცნებითი უნარების გამომუშავება, რომლებიც კითხვის ძირითად კატეგორიებში შედის.

სესიის განსაკუთრებული გარემოებები

საკვანძო სიტყვები

პერცეპტუალური უნარი,შემეცნებითი უნარი,მხიარული საწვრთნელი სავარჯიშოები,წაკითხულის გაგების უნარი

ვებ-გვერდის მისამართი

ისტ სტანდარტი

სხვა საგნის სტანდარტი

როგორ პასუხობს სესია კონკრეტული სტანდარტის შესრულებას

გთხოვთ მონიშნეთ გრაფა, იმ შემთხვევაში თუ სესიაზე წარმოდგენილი იქნება ფასიანი პროდუქცია/სერვისი

არა

ისტ უნარების დონე

წინარე ცოდნა

სესიის ხანგრძლივობა

ერთი საათი

სესიის გარემო

Windows ოპერაციული სისტემა

გსურთ გადავიღოთ სესია?

არა

ვირტუალური პრეზენტაცია

კი

ტექნიკური მოწყობილობა

მულტიმედიური პროექტორი და პროექტორის დაფა

სესიის შინაარსი

მიზანი და ამოცანები

სესიის შედეგად მასწავლებელები თვალნათლივ დაინახავენ მულტიმედიური რესურსების გამოყენების აუცილებლობას სასწავლო პროცესში. ისწავლიან, როგორ შეიძლება დავეხმაროთ მოსწავლეებს ისტ ტექნოლოგიების დახმარებით შექმნილი რესურსით კითხვის უნარის დაუფლებასა და გაუმჯობესებაში, ყურადღების კონცენტრაციის გამომუშავებაში, როგორ შეიძლება სწავლების პროცესი დიფერენცირებული გავხადოთ და თითოეული ბავშვის საჭიროებას მოვარგოთ, როგორ დავაინტერესოთ საგნით და სწავლების პროცესი უფრო სახალისო და შემეცნებითი გავხადოთ.

სესიის მონახაზი

სესიის დასაწყისში მსმენელები გაეცნობიან ტრენაჟორის შექმნის წინმსწრებ პირობებს, მოისმენენ მინი ლექციას, თუ რა პრინციპებსა და მეთოდიკას ეფუძნება ტრენაჟორი. პრეზენტაციის სახით უშუალოდ გაეცნობიან მის შემადგენელ სავარჯიშოებს, მიიღებენ დაწვრილებით და ამომწურავ ინფორმაციას ტრენაჟორის შექმნის მიზნებსა და ამოცანებზე, გაეცნობიან ტრენაჟორის გამოყენებისას გასათვალისწინებელ მეთოდურ რჩევებს, შემადგენელი სლაიდების განმარტებებსა და შესასრულებელი დავალებების შინაარსსა და პირობებს.

გამოყენებული ლიტერატურა

http://www.docwalt.com/books.html http://www.dag-agro.com/Sites/dag/Uploads/terrion_5280.22CDBA77E2FC48AB9170579813BFE9BE.jpg http://www.fictionbook.ru/static/bookimages/00/13/55/00135533.bin.dir/h/i_020.jpg http://www.fit-instrument.ru/pics/115190.jpg

მომხსენებლის გამოცდილება თემასთან მიმართებაში

ტრენაჟორი შექმნილია ჩემ მიერ და გამოყენებული აქვთ სასწავლო პროცესში ჩემი სკოლის დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლებს

იხილეთ ინფორმაცია სიახლეების გამოწერის შესახებ

მიყევით ბმულს