სესიის მომხსენებელი
ელენე ბეთლემიშვილი |
სესიის თანამომხსენებელი |
თემატური მიმართულება
სწავლა-სწავლება ციფრულ ეპოქაში |
საგანი (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)
სხვა , |
სესიის თემა (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)
შეფასება , დიფერენცირებული სწავლება , |
სამიზნე აუდიტორია (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლები , |
სესიის ფორმატი
ლექცია |
სწავლების საფეხური
დაწყებითი , |
სესიის სათაური
შეფასება და დიაგნოსტიკური ტესტირება დიფერენცირებული სწავლებისთვის; |
|
სესიის მოკლე აღწერა
როგორ გამოვიყენოთ ტესტირება - დიაგნოსტირებისთვის და დიფერენცირებული სწავლებისთვის |
|
სესიის განსაკუთრებული გარემოებები | |
საკვანძო სიტყვები
ტესტი,დიაგნოსტირება,დიფერენცირებული სწავლება,ბუკი |
|
ვებ-გვერდის მისამართი | |
ისტ სტანდარტი | |
სხვა საგნის სტანდარტი | |
როგორ პასუხობს სესია კონკრეტული სტანდარტის შესრულებას | |
გთხოვთ მონიშნეთ გრაფა, იმ შემთხვევაში თუ სესიაზე წარმოდგენილი იქნება ფასიანი პროდუქცია/სერვისი
არა |
|
ისტ უნარების დონე | |
წინარე ცოდნა | |
სესიის ხანგრძლივობა
ერთი საათი |
სესიის გარემო
Windows ოპერაციული სისტემა |
გსურთ გადავიღოთ სესია?
არა |
|
ვირტუალური პრეზენტაცია
კი |
|
ტექნიკური მოწყობილობა |
სესიის შინაარსი
მიზანი და ამოცანები
დიაგნოსტიკური ტესტების გამოყენება სხვადასხვა უნარებისა და ცოდნის შესაფასებლად; შედეგად მოსწავლეთა განსხვავებული საჭიროებების გათვალისწინება და დიფერენცირებული სწავლება. |
სესიის მონახაზი
როგორ გამოვიყენოთ ტესტები დიაგნოსტირებისთვის; შეფასების საგნის ნაირსახეობა (ინფორმაციული და მხატვრული ტექსტების გაგება-გააზრების უნარის შეფასება, ლექსიკური მარაგის შეფასება, სხვადასხვა მათემატიკური უნარების შეფასება...); ტესტირება საკლასო სივრცეში (ოფლაინ) და ტესტირება სოციალური ქსელის გამოყენებით (ონლაინ); დიფერენცირებული სწავლების დაგეგმვა; მაგალითები და მოსწავლეთა ინდივიდუალური პროგრესი; |
გამოყენებული ლიტერატურა
1:1 ელექტრონული სწავლების დაგეგმვა |
მომხსენებლის გამოცდილება თემასთან მიმართებაში
დიაგნოსტიკური ტესტების გამოყენება საკლასო სივრცეში და ონლაინ; მოსწავლეთა საჭიროებების გათვალისწინება დიფერენცირებული სწავლებისას; |
იხილეთ ინფორმაცია სიახლეების გამოწერის შესახებ
მიყევით ბმულს