session_presenter
გიორგი ჩაჩუა |
session_presenter_helper
თეიმურაზ სახელაშვილი |
Conference themes
კვლევები სწავლა-სწავლებაში ისტ-ის გამოყენებაზე |
Subject
ისტ , |
Session topics
გამოთვლები ღრუბლებში (cloud computing) , |
Audience
საბაზო საფეხურის მასწავლებლები , საშუალო საფეხურის მასწავლებლები , სკოლის ადმინისტრაციის წარმომადგენლები , ტრენერები , სკოლის ინფორმაციული მენეჯერები , IT და საგანმანათლებლო პროგრამების მენეჯერები , |
Session Format
პრეზენტაცია |
Level of education
უნივერსიტეტი , |
Session Title
გამოთვლები ღრუბლებში და საგანმანათლებლო სფეროში მისი გამოყენების უპირატესობები |
|
Short description of the Session
პრეზენტაციაზე წარმოდგენილი იქნება ინფორმაცია თანამედროვე, პერსპექტიული სერვისის- "გამოთვლები ღრუბლებში"-ს შესახებ. მოცემული იქნება "ღრუბლების" დეფინიცია. მიმოვიხილავთ მსოფლიოში არსებულ სერვისებს, ჩამოვაყალიბებთ იმ უპირატესობებს, რომელიც გააჩნია ამ ინტერნეტ სერვისს-ინფორმაციის შენახვის, დაცვისა და გაზიარების პროცესში. როგორ შეუწყობს ხელს მისი გამოყენება საგანმანათლებლო სფეროს. |
|
specific circumstances | |
Kaywords
ღრუბელი,cloud,google drive,skydrive,ინფორმაციის შენახვა,უსაფრთხოება. |
|
Web page address
gchachua.blogspot.com |
|
ICT standards
ისტ რესურსების შექმნა III. ციფრული მასალის შექმნა ისტ-ის გამოყენებით. IV. კომუნიკაცია ისტ-ის გამოყენებით.1. მოსწავლე იყენებს მოწყობილობას ციფრული მასალის კლასიფიკაციის, ორგანიზების და მოძიებული მასალის წარდგენისათვის. |
|
Subject standards
- |
|
If you select the standards, please describe how it responds to your session
სესიაზე წარმოდგენილ პრეზენტაციაში ნათლად იქნება ახსნილი, თუ რა უპირატესობები გააჩნია "ღრუბლების" სერვისის გამოყენებას. ამ სერვისის დახმარებით როგორც საგანმანათლებლო დაწესებულების პედაგოგი, ისე მოსწავლე შეძლებენ ონლაინ სივრცეში შექმნან, შეინახონ, დაარედაქტირონ და გააზიარონ სხვადასხვა ტიპის ციფრული მასალა. პედაგოგებს და მოსწავლეებს შეეძლებათ ერთდროულად იმუშავონ გაზიარებულ დოკუმენტზე და მიიღონ უკუკავშირი. |
|
Please tick the box, if the session will be presented at the organization's product / service, which is a for-profit).
No |
|
ICT Skill level
საშუალო დონის მომხმარებელი |
|
Prior knowledge
საბაზო კომპიუტერული უნარები, ინტერნეტის გამოყენების საბაზო უნარები, ელექტრონული ფოსტა. |
|
Duration of the session
ერთსაათიანი |
Session environment
Windows ოპერაციული სისტემა |
Do you want to take a session?
Yes |
|
Virtual Presentation
No |
|
Technical equipment
დამატებიტი დინამიკები, რათა დამსწრე აუდიტორიამ მოისმინოს ვიდეოფაილის ხმა. |
Session Summary
Goals and Objectives
სესიის(პრეზენტაციის) მიზანია დამსწრე აუდიტორიას გავაცნო მეტად აქტუალური, თანამედოვე და მოსახერხებელი სერვისი- "გამოთვლები ღრუბლებში". ვაჩვენოთ, რატომ არის უფრო მოსახერხებელი ამ სერვისის გამოყენება, ინფორმაციის შექმნის, შენახვის, უსაფრთხოებისა და გაზიარებისათვის, ტრადიციულ ფორმებთან შედარებით. როგორ დაეხმარება იგი მასწავლებელს საკუთარი პროფესიული საქმიანობის ამსახველი დოკუმენტაციის (ელექტრონული პორტფოლიოს) მომზადებში და გაზიარებაში. რა დამატებითი შესაძლებლობები აქვს "ღრუბლებს" და როგორ შეუწყობს ხელს პედაგოგებს და მოსწავლეებს საკუთარ პედაგოგიურ პრაქტიკაში ზემოაღნიშნული სერვისის დანერგვა. |
Session outline
ფაზა A - თემატური შეკითხვები. რა იციან მონაწილეებმა ინფორმაციის შენახვის ორგანიზების შესახებ და რა მომსახურეობებს იყენებენ. -იციან თუ არა "გამოთვლები ღრუბლებში"-ს შესახებ და იყენებენ თუ არა ამ მომსახურეობას. 10 წთ. ფაზა B პრომო ვიდეო -5 წთ. პრეზენტაცია "გამოთვლები ღრუბლებში"- 30 წთ. ფაზა C უკუკავშირი, მონაწილეების შეკითხვები - 15 წთ. |
References
www.edudemic.com, www.webopedia.com, www.salesforce.com და სხვ. |
The presenter's experience regarding the topic
ჩემი პროფესიიდან გამომდინარე, პრაქტიკაში აქტიურად ვიყენებ "ღრუბლების მომსახურეობას. ვახდენ მასში საკუთარი დოკუმენტაციის შენახვას, საჭიროების შემთხვევაში, მის გაზიარებას. აგრეთვე "ღრუბლების" გამოყენებით მაქვს კომუნიკაცია სტუდენტებთან, ერთად ვმუშაობთ სხვადასხვა პროექტებზე, სტუდენტებს შესაძლებლობა აქვთ ონლაინ სივრცეში ერთდროულად იმუშავონ გაზიარებულ დოკუმენტზე. და რაც ყველაზე მთავარია- "ღრუბლების" დახმარებით შემი ინფორმაცია ხელმისაწვდომია ნებისმიერ დროს,ნებისმიერი ადგილიდან და ნებისმიერი მოწყობილობიდან :) |
See info about subscription
Follow the link