session_presenter
მერი ბერნსი |
session_presenter_helper |
Conference themes
პროფესიული განვითარება |
Subject
ყველა , |
Session topics
დისტანციური, ონლაინ და შერეული სწავლება , |
Audience
საშუალო საფეხურის მასწავლებლები , უნივერსიტეტის წარმომადგენლები , ტრენერები , IT და საგანმანათლებლო პროგრამების მენეჯერები , |
Session Format
პრეზენტაცია |
Level of education
საშუალო , უნივერსიტეტი , |
Session Title
ონლაინ სასწავლო პროგრამებში მასწავლებელთა მონაწილეობის გაუმჯობესების ხუთი ძირითადი ფაქტორი |
|
Short description of the Session
ონლაინ სწავლება კონტრასტულობით ხასიათდება. ერთი მხრივ, ეს მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ყველაზე სწრაფად მზარდი ფორმაა და ძალიან პოპულარულია. მეორეს მხრივ კი, კურსების მიტოვების მაღალი მაჩვენებლით ხასიათდება. რაც თავისთავად ბადებს კითხვებს ონლაინ სწავლების ხარისხთან და გამოყენებასთან დაკავშირებით. ონლაინ სწავლებასთან დაკავშირებული კვლევებით დგინდება, რომ არსებობს მნიშვნელოვანი სტრატეგიები, რომელიც ხელს უწყობს კურსების მიტოვების შემცირებას და აუმჯობესებს ხარისხს. თუმცა ეს სტრატეგიები ნაკლებად გამოიყენება ხოლმე. ამ სესიაზე განხილული იქნება 5 კრიტიკული ფაქტორი, რომელიც მასწავლებელთა წარმატებას განაპირობებს ონლაიან სწავლებისას. |
|
specific circumstances | |
Kaywords
ონალიან სწავლება |
|
Web page address | |
ICT standards | |
Subject standards | |
If you select the standards, please describe how it responds to your session | |
Please tick the box, if the session will be presented at the organization's product / service, which is a for-profit).
No |
|
ICT Skill level | |
Prior knowledge | |
Duration of the session
ერთსაათიანი |
Session environment |
Do you want to take a session?
No |
|
Virtual Presentation
Yes |
|
Technical equipment |
Session Summary
Goals and Objectives
ონლაინ სწავლება კონტრასტულობით ხასიათდება. ერთი მხრივ, ეს მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ყველაზე სწრაფად მზარდი ფორმაა და ძალიან პოპულარულია. მეორეს მხრივ კი, კურსების მიტოვების მაღალი მაჩვენებლით ხასიათდება. რაც თავისთავად ბადებს კითხვებს ონლაინ სწავლების ხარისხთან და გამოყენებასთან დაკავშირებით. ონლაინ სწავლებასთან დაკავშირებული კვლევებით დგინდება, რომ არსებობს მნიშვნელოვანი სტრატეგიები, რომელიც ხელს უწყობს კურსების მიტოვების შემცირებას და აუმჯობესებს ხარისხს. თუმცა ეს სტრატეგიები ნაკლებად გამოიყენება ხოლმე. ამ სესიაზე განხილული იქნება 5 კრიტიკული ფაქტორი, რომელიც მასწავლებელთა წარმატებას განაპირობებს ონლაიან სწავლებისას. |
Session outline
დოქტორი მერი ბერნსი ვირტუალური კონფერენციით ჩაერთვება კონფერენციაზე ბოსტონიდან, აშშ. |
References
http://go.edc.org/07xd |
The presenter's experience regarding the topic
მერი ბერნსი უფროსი სასწავლო ტექნოლოგიების სპეციალისტია განათლების განვითარების ცენტრში http://www.edc.org/ ბოსტონში, მასაჩუსეტის შტატში, აშშ. 1984 წლიდან მუშაობდა მასწავლებლად, მწვრთნელად, კურიკულუმის სპეციალისტად, მკვლევარად, ტექნოლოგიების სპეციალისტად, პროფესიული განათლების პროვაიდერად და შემფასებლად საგანმანათლებლო ტექნოლოგიების დარგში ყველა კონტინენტზე. მერი ბერნსი არის ოთხი წიგნის და 100-მდე სტატიის ავტორი ისტ-ით გამდიდრებული მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების თემაზე. დაწერილი აქვს პოლიტიკის და სტრატეგიის დოკუმენტები საგანმანათლებლო ტექნოლოგიების სფეროში. არაერთგზის მიწვეულია სპიკერად საერთაშორისო კონფერენციებზე, საგანმანათლებლო დაწესებულებებისა და განათლების სამინისტროების გამართულ ღონისძიებებზე. |
See info about subscription
Follow the link